2012

Och jag hade en sådan himla fin nyårsafton med mina vackraste vänner. Jag glömmer lätt bort hur otroligt bra jag har det, och hur otroligt lycklig lottad jag är som får ha så många fina människor runt omkring mig. Om man tror på karma så måste jag ha gjort något väldigt fint i mitt förra liv, för annars vet jag inte vad jag gjort för att förtjäna detta. Ibland är jag så lycklig att jag nästan blir rädd, och igår var en sådan dag. För lika väl som det kan hålla på i all evighet, lika gärna kan det ta slut imorgon. Och jag måste bli bättre på att påminna mig själv om det.
Det är mitt nya nyårslöfte för tvåtusentolv.
Att njuta av varje sekund jag får vara såhär lycklig.


Kommentarer
Postat av: malin

ÅH! <3

2012-01-04 @ 19:22:36
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: johanna

lisa jag älskar dig min vän. jag älskar alla mina vänner så att jag också blir rädd. å vad varje ord verkligen stämde till tusen. jag hoppas allt är bra för dig, skype väldigt snart. puss

2012-01-13 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0