Tjohotjoho

Ligger i sängen och tar en stödvila. Alvaro har vaknat hela natten och även om jag slipper gå upp och trösta så är det ändå rätt lyhört här. Sen så vaknade vi igen vid fem i morse när Carla åkte iväg till flygplatsen. Ursprungsplanen var väl att jag skulle lägga mig och sova med honom igen, men av någon konstig anledning så var jag inte alls lika populär som mamma att sova med?! Haha, snarare så opopulär som man bara kan bli! Vi var inte direkt kompisar under hela morgonen efter det kan jag säga. Som tur var så lättade den stela stämningen mellan oss efter att vi vid nio lämnat Sofia vid skolan och efter det ätit mellanmål ihop. Nu skulle jag kategorisera oss som rätt bra kompisar, men vi får se hur det blir imorgon. Eller efter tuppluren han tar nu. Jag hoppas att han inte är lika långsint som mig!

Kommentarer
Postat av: malin

hur kan man inte gilla dig?! vill se bilder! :D

2012-01-09 @ 19:21:49
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: felicia

det där kommer också gå över. han är rätt gentle om man gämför med mitt monster i början. jag var "the worlds worst aupair" och han hatade mej över allt och han slog mej och han skrek. nu är vi bästa kompisar och jag älskar den lilla underbara!

2012-01-09 @ 21:41:31
URL: http://barafree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0