Some pics

Det efterfrågas lite bilder men även om jag knappt hunnit tagit några så har min iphone inte viljat sammarbeta med min dator de sista dagarna, plus att min kamera tror att minneskortet är helt fullt, fast det inte finns en enda bild där! Det är liksom inte meningen att det ska fotograferas helt enkelt. Men, ikväll äntligen så fungerade mobilen och datorn. Men om någon har tips om det där om kameran får man gärna hör av sig! Annars är det bara att köpa ett nytt då. Para Para. Okej, här kommer de ytterst få bilder jag hunnit ta.

Numero uno! Jag och lilla Alvaro.
Utsikt från takterassen!
Stranden. Helt okej!
Och Sofia som inte vill vara med på kort för att jag inte hade pengar till den där karusellbilen.

Och det var det hele.
Annars då? Jo det är bra. Kan äntligen klassa mig som frisk från magsjukan, även om jag har spytt upp tre kilo av mig själv. Är fortfarande inte sådär jättepoppis hos ungarna, men jag jobbar på det. Skulle försöka lägga den minsta ungen nyss, men det gick ju inte för fem öre. Nåväl nåväl.

Det var det hele på riktigt.

Kommentarer
Postat av: malin

haha skapligt road unge på första bilden! tror du är toppen där iaf :)

2012-01-12 @ 22:25:25
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Lina

ouuu, utsikten från takterrasen ser helt okej ut! ;)

och jag tror snart att du kommer vara deras favoritperson :)

2012-01-13 @ 10:30:09
URL: http://carolinagronberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Christine

Ser inte helt fel ut och vara i Barcelona. Magsjuka inge vidare finn ju andra sätt att gå ner i vikt på.

Brukar ta ett tag och få förtroende från barn. Men jag är säker på att du fixar det.... Saknar dej på

Ugglebo.Sköt om dej o ha det så bra.

2012-01-15 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0