FRAMME

Hejhejhej!
Första inlägget efter första natten i Barcelona! Flygresan gick bra, även om jag på min ena sida hade sällskap av två herrar som drack fem whiskey och fem öl var och under sista timmen var väldigt öppna och frispråkiga kring deras livsöden, och på min andra sidan en flörtig Gambian som efter en timme av flygningen spenderade resten av resan spyendes på toaletten.
Nu sitter jag i varje fall i mitt rum som inte är större än fem kvadratmeter och har precis smygit upp och duschat! Vi var vakna rätt sent igår och barnen var nog rätt trötta så alla andra sover än. Dock insåg jag igår kväll att inget utav de två badrummen har lås (!?!) vilket innebär att jag nog måste ta upp det med mamman idag. Annars är det en väldigt fin lägenhet, om dock rätt liten, men lite privatliv känns det som om jag kommer att vilja ha!
Idag ska vi iaf ha en liten barbeque på dagen, uppe på takterassen tillsammans med några vänner till familjen, och sen så ska jag försöka lära mig hitta till både skola och dagis. Imorgon och på tisdag blir jag själv med barnen så ska lämna Sofia i skolan och sen vara med Alvaro hela dagen, eftersom han inte ska skolas in förrän på onsdag. Blir spännande att se hur det fungerar! Sen är i varje fall mamman ledig resten av månaden, så då hinner jag ju lära mig allt det andra jag ska göra.
Yeye, det var väl det som har hänt nu. Jo, plus att jag har ett element precis brevid sängen som låter som om det spöregnar utanför. Har inte bestämt mig än om det är rofyllt eller irriterande, men det visar sig väl!

Kommentarer
Postat av: malin

kul att höra från dig! :D jag skulle inte ha klarat toaletter utan lås ehe... give me your address!

2012-01-08 @ 11:14:52
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Lina

kärlek till dig <3

2012-01-08 @ 20:46:56
URL: http://carolinagronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0